Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285376
Title: Сторителлинг как инструмент продвижения бренда: аннотация магистерской диссертации / Анна Юрьевна Суманеева; БГУ; факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Гафарова Ю. Ю.
Other Titles: Сторытэлінг як інструмент прасоўвання брэнда: анатацыя магістарскай дысертацыі / Ганна Юр'еўна Суманеева ; БДУ; факультэт філасофіі і сацыяльных навук, кафедра сацыяльнай камунікацыі; навук. кір. Гафарава Ю. Ю.
Storytelling as a brand promotion tool: abstract of master's thesis / Anna Y. Sumaneeva ; BSU; Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific advisor: Julia Y. Gafarova
Authors: Суманеева, Анна Юрьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 30-Jun-2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель настоящей работы – выявить роль технологии сторителлинга в продвижении бренда.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/285376
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SUMANEEVA ffsn an.pdf267,44 kBAdobe PDFView/Open
SUMANEEVA ffsn an by.pdf271,31 kBAdobe PDFView/Open
SUMANEEVA ffsn eng.pdf111,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.