Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324306
Title: Разработка и реализация модели научно-методического сопровождения деятельности преподавателей высшей школы по внедрению эвристического обучения в образовательный процесс
Other Titles: Development and realization of scientific and methodological support of higher school educators' activity model on implementation of heuristic learning within the educational process / A. G. Prakharenka, А. F. Karpiyevich
Authors: Прохоренко, О. Г.
Карпиевич, Е. Ф.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 373-378.
Abstract: В статье анализируется модель научно-методического сопровождения деятельности преподавателей по реализации эвристического обучения в образовательном процессе БГУ. Разработка и реализация данной модели сопровождается подготовкой методических указаний, инструкций и организации консультаций специалистов
Abstract (in another language): The article examines the structure of scientific and methodological support of educators' activity model on the implementation of heuristic learning within the educational process at BSU. The model is regarded as an essential condition for improving the effectiveness of the heuristic learning system in a higher education institution
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324306
ISBN: 978-985-881-720-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
373-378.pdf319,78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.