Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288429
Title: China’s Cultural Heritage in the Formation of the Country’s Tourism Brand: abstract of master's thesis / Tang Xin ; Belarusian State University ; Faculty of Philosophy and Social Sciences ; Department of Social Communication ; scientific adviser: Irina I. Kalachova
Other Titles: Культурное наследие Китая в формировании туристического бренда страны: аннотация магистерской диссертации / Тан Синь ; БГУ ; факультет философии и социальных наук; кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Калачева И.И.
Authors: Tang, Xin
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 30-Aug-2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: The master’s thesis aims to identify the elements of Chinese cultural heritage that make up the country's tourism appeal to external consumers.
Abstract (in another language): Цель магистерской диссертации - выявить элементы китайского культурного наследия, составляющие туристическую привлекательность страны для внешних потребителей.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288429
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TANG XIN ffsn an eng.pdf187,23 kBAdobe PDFView/Open
TANG XIN ffsn an ru.pdf269,97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.