Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284524
Title: Имидж как инстумент создания персонального бренда поэта : аннотация дипломной работы / Мартин Андреевич Мельников; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Сарна А.Я.
Other Titles: Image as the Tool for Creating the Poet's Personal Brand : abstract of graduate thesis / Martsin A. Melnikau; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Aliaksandr J. Sarna
Authors: Мельников, Мартин Андреевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель – выявить механизмы формирования имиджа, создания персонального бренда А. Сыса, очертить концептуальные основы имиджа А. Сыса как социально-коммуникативного феномена
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284524
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МЕЛЬНИКОВ МА ffsn an rus.pdf271,14 kBAdobe PDFView/Open
MELNIKAU MA ffsn an en.pdf10,49 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.