Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247536
Title: Маркетинговая стратегия компании в сфере B2B: аннотация дипломной работы / Михадюк Михаил Васильевич; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Бурина Ирина Феликсовна
Other Titles: Marketing Strategy of the Company in B2B Sphere (on the example of Nordica Point LLC): graduate thesis abstract / Mikhail M. Mikhadyuk; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Irina. F. Burina Senior Lecturer
Authors: Михадюк, Михаил Васильевич
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247536
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МИХАДЮК ММ.pdf287,88 kBAdobe PDFView/Open
MIKHADYUK MV.pdf357,78 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.