Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247531
Title: Контекстная реклама как инструмент продвижения бренда: аннотация дипломной работы / Ларион Анна Эдуардовна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Дмитриева Ольга Евгеньевна
Other Titles: Contextual Advertising as an Instrument of Brand Promotion (on the example on the example of children products rental service): graduate thesis abstract /Anna E. Laryion; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Olga E. Dmitrieva Senior Lecturer
Authors: Ларион, Анна Эдуардовна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247531
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЛАРИОН АЭ.pdf272,13 kBAdobe PDFView/Open
LARYION AE.pdf335,48 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.