Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247516
Title: Стратегия продвижения автомобильного бренда на белорусском рынке (на примере автомобильной марки Nissan): аннотация дипломной работы / Вербицкая Анастасия Олеговна; Белорусский государственный университет, Факультет философии и социальных наук, Кафедра социальной коммуникации; научный руководитель: старший преподаватель Терещенко Мария Сергеевна
Other Titles: Strategy for Promotion a Brand of Car in the Belarussian Market (on the example of car’s brand Nissan): graduate thesis abstract / Anastasia O. Verbickaya; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; Supervisor: Maria S. Tereschenko Senior Lecturer
Authors: Вербицкая, Анастасия Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 12-Aug-2020
Publisher: ФФСН, кафедра социальной коммуникации
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/247516
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ВЕРБИЦКАЯ АО.pdf285,72 kBAdobe PDFView/Open
VERBICKAYA AO.pdf253,6 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.