Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332248
Title: Медийные стратегии продвижения туристического имиджа Китая : аннотация магистерской диссертации / Ли Шимань ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Гафарова Ю.Ю.
Other Titles: Media Strategies for Promoting China's Tourism Image : annotation of master's thesis / Li Shiman ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; academic supervisor: Yulia Y. Gafarova
Authors: Ли, Шимань
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 31-Jul-2024
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – охарактеризовать медийные стратегии продвижения туристического имиджа Китая.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332248
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
LI SHIMAN ffsn an ru.pdf270,12 kBAdobe PDFView/Open
LI SHIMAN ffsn an eng.pdf110,33 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.