Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332247
Title: Женский образ в рекламной фотографии (на материале китайских СМИ) : аннотация магистерской диссертации / Хуан Цин ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Сарна А.Я.
Other Titles: Female Image in Advertising Photography (Based on Chinese Media) : annotation of master's thesis / Huang Qing ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; academic supervisor: Alexander Y Sarna
Authors: Хуан, Цин
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 31-Jul-2024
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – выявить особенности репрезентации женских образов в рекламной фотографии китайских модных журналов.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/332247
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HUANG QING ffsn an ru.pdf275,08 kBAdobe PDFView/Open
HUANG QING ffsn an eng.pdf189,86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.