Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/331688
Title: | Разработка игры с процедурной генерацией локаций на платформе Unity : аннотация дипломной работы / Никита Олегович Драко; БГУ, Механико-математический факультет, Кафедра веб-технологий и компьютерного моделирования; науч. рук. Кравчук А. И. |
Authors: | Драко, Никита Олегович |
Keywords: | ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ |
Issue Date: | 2025 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Abstract: | Цель дипломной работы – разобрать популярные методы процедурной генерации и реализовать процедурную генерацию локаций на основе алгоритмов, создать управление персонажем от 3-го лица и добавить редактируемые шейдеры для объектов. |
Abstract (in another language): | The goal of the thesis – to analyze popular methods of procedural generation and implement procedural location generation based on these algorithms, create third-person character control, and add editable shaders for objects. |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/331688 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Математика (по направлениям). 2025 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Drako_mmf_ref.docx | 28,28 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.