Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331688
Title: Разработка игры с процедурной генерацией локаций на платформе Unity : аннотация дипломной работы / Никита Олегович Драко; БГУ, Механико-математический факультет, Кафедра веб-технологий и компьютерного моделирования; науч. рук. Кравчук А. И.
Authors: Драко, Никита Олегович
Keywords: ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – разобрать популярные методы процедурной генерации и реализовать процедурную генерацию локаций на основе алгоритмов, создать управление персонажем от 3-го лица и добавить редактируемые шейдеры для объектов.
Abstract (in another language): The goal of the thesis – to analyze popular methods of procedural generation and implement procedural location generation based on these algorithms, create third-person character control, and add editable shaders for objects.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331688
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Математика (по направлениям). 2025

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Drako_mmf_ref.docx28,28 kBMicrosoft Word XMLView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.