Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331233
Title: Gamification: how game elements transform the work environment and customer interaction
Authors: Makarevich, V. V.
Volchuga, A. A.
Keywords: ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Организация и управление
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2025
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес-пульс : III Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 14 ноября 2024 г. : сб. материалов / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2025. – С. 74-79.
Abstract: This study explores how gamification transforms the workplace atmosphere and customer interaction. It examines the impact of game elements like points, rewards, and competitions on employee motivation, productivity, and customer loyalty, based on survey data and consumer behavior analysis
Description: Секция 1. Экономика и управление в бизнесе. Подсекция 1.1. Современные практики и тренды бизнес-администрирования
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/331233
ISBN: 978-985-7214-91-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес-пульс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
74-79.pdf403,97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.