Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/324327
Title: | Современные методы диагностики самостоятельной работы студентов в неязыковом вузе |
Other Titles: | Modern methods of diagnostics students independent work at non-linguistic university / A. F. Filimonova |
Authors: | Филимонова, А. Ф. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 492-495. |
Abstract: | В работе рассматриваются особенности организации и диагностики самостоятельной работы студентов в высших учебных заведениях. Подчеркивается важность самостоятельной работы как части учебного процесса; особое внимание уделено диагностике и оценке результатов самостоятельной работы; рассматриваются различные методы и средства контроля, их преимущества и недостатки; предлагаются рекомендации по совершенствованию системы диагностики и контроля |
Abstract (in another language): | The paper examines the features of the organization and diagnosis of independent work of students in higher educational institutions. The importance of independent work as part of the educational process is emphasized; special attention is paid to the diagnosis and evaluation of the results of independent work; various methods and means of control, their advantages and disadvantages are considered; recommendations for improving the diagnostic and control system are proposed |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/324327 |
ISBN: | 978-985-881-720-6 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2024. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
492-495.pdf | 308,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.