Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/324307
Title: | Оценка экспериментальной апробации модели гибридного обучения в высшей школе |
Other Titles: | Evaluation of experimental testing of the hybrid model in higher school / H. A. Pusiankova |
Authors: | Пусенкова, Г. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Минск : БГУ |
Citation: | Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 379-383. |
Abstract: | Статья посвящена проблеме экспериментальной апробации модели гибридного обучения в высшей школе и её оценке. Автором выделяются сущностные характеристики и принципы гибридного обучения, анализируются особенности организации учебного процесса, приводятся результаты экспертной оценки валидности гибридного обучения. Делается вывод о перспективности гибридного обучения в высшей школе |
Abstract (in another language): | The article is devoted to the problem of experimental approbation of the hybrid learning model in higher education and its evaluation. The author highlights the essential characteristics and principles of hybrid learning, analyzes the features of the organization of the educational process, and provides the results of an expert assessment of the validity of hybrid learning. The conclusion is made about the prospects of hybrid education in higher education |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/324307 |
ISBN: | 978-985-881-720-6 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2024. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
379-383.pdf | 312,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.