Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324272
Title: Научно-методические аспекты формирования лексико-грамматической стороны речи у дошкольников с речевыми нарушениями
Other Titles: Scientific and methodological aspects of formation of the lexical and grammatical aspect of speech in preschool children with speech impairments / N. A. Karaseva
Authors: Карасева, Н. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 207-212.
Abstract: Статья рассматривает научно-методические аспекты логопедической работы по формированию лексико-грамматической стороны речи у дошкольников с речевыми нарушениями. Анализируются результаты диагностики уровня сформированности лексико-грамматического строя речи у дошкольников с речевыми нарушениями, проведенной в МДОУ «Детский сад № 65 комбинированного вида» г. о. Саранск
Abstract (in another language): This article examines the scientific and methodological aspects of speech therapy work on the formation of the lexical and grammatical side of speech in preschoolers with speech disorders. The authors analyze the results of diagnostics of the level of formation of the lexical and grammatical structure of speech in preschoolers with speech disorders, conducted on the basis of MDO "Kindergarten №. 65 of combined type" of the city district of Saransk
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324272
ISBN: 978-985-881-720-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
207-212.pdf1,51 MBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.