Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324263
Title: Цифровые технологии в практике работы педагога ДОУ
Other Titles: Digital technologies in the practice of a preschool teacher / А. I. Zhernakova, E. N. Kirkina
Authors: Жернакова, А. И.
Киркина, Е. Н.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 167-169.
Abstract: В статье рассматривается влияние цифровых технологий в практике работы педагогов дошкольных образовательных учреждений (ДОУ). Обсуждаются возможности для создания интерактивных образовательных материалов, индивидуализации обучения и улучшения коммуникации между педагогами, детьми и родителями. Подчеркивается важность обучения и повышения квалификации педагогов в сфере использования цифровых технологий
Abstract (in another language): The article examines the influence and importance of digital technologies in the practice of teachers of preschool educational institutions. The possibilities offered by modern digital tools for creating interactive educational materials, individualizing learning and improving communication between teachers, children and parents are discussed. The importance of educating and improving the skills of teachers in the field of using digital technologies is emphasized
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324263
ISBN: 978-985-881-720-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
167-169.pdf304,92 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.