Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324255
Title: Цифровая трансформация как фактор развития системы дополнительного педагогического образования
Other Titles: Digital transformation as a factor in the development of the system of additional pedagogical education / I. A. Dziuba
Authors: Дзюба, И. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы III Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 31 окт. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. Г. Прохоренко (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 116-122.
Abstract: В статье представлен дистанционный конкурс управленческих команд «Эффективные подходы к управлению современным учреждением образования» как опыт реализации в системе дополнительного педагогического образования возможностей цифровых технологий не только для диагностики и удовлетворения профессиональных запросов слушателей, но и для их формирования и создания развивающего и мотивирующего профессионального педагогического медиапространства
Abstract (in another language): The article presents the remote competition of management teams «Effective approaches to the management of a modern educational institution» as an experience in implementing the possibilities of digital technologies in the system of additional pedagogical education not only to diagnose and meet the professional needs of listeners, but also to form them and create a developing and motivating professional pedagogical media space
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/324255
ISBN: 978-985-881-720-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
116-122.pdf319,74 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.