Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323842
Title: Интернет-маркетинг организации и направления его развития : аннотация к дипломной работе / Мария Геннадьевна Пастерук ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга ; науч. рук. Подобед Н. А.
Authors: Пастерук, Мария Геннадьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск
Abstract: Цель: Разработка предложений по развитию интернет-маркетинга ООО «Эльтекс».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323842
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Маркетинг. 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Пастерук_аннотация.pdf103,86 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.