Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323675
Title: Корпоративные медиа нефтяной промышленности Республики Беларусь как компонент маркетинговой стратегии организации
Other Titles: Belarusian corporate media of the oil industry as a component of the organization’s marketing strategy / I. P. Shybut, A. V. Rak
Authors: Шибут, И. П.
Рак, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Слова ў кантэксце часу : матэрыялы 5-й Міжнар. навук.-практ. канф., Мінск, 11 сак. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: А. В. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 337-340.
Abstract: В статье речь идет о корпоративных медиа нефтяной промышленности Беларуси, которые выступают не только в качестве информационных платформ, но и как мощные инструменты формирования имиджа компаний, поддержки внутренней культуры и взаимодействия с широкой аудиторией
Abstract (in another language): The article deals with corporate media of the oil industry of Belarus, which act not only as information platforms, but also as powerful tools for shaping the image of companies, supporting internal culture and interacting with a wide audience
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323675
ISBN: 978-985-881-683-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Слова ў кантэксце часу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
337-340.pdf312,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.