Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/323468| Title: | Гісторыка-антрапалагічны падыход да канструявання зместу школьнай гістарычнай адукацыі ў Рэспубліцы Беларусь: сутнасць і рэалізацыя |
| Other Titles: | Historical-anthropological approach to the construction of the content of school historical education in the Republic of Belarus: essence and realization / S. Panov |
| Authors: | Паноў, С. В. |
| Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. Исторические науки |
| Issue Date: | 2024 |
| Publisher: | Минск : РИВШ |
| Citation: | Исторические и психолого-педагогические науки : сб. науч. статей. – Минск : РИВШ, 2024. – С. 146-151. – (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 24, ч. 4 : Педагогические науки). |
| URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/323468 |
| ISSN: | 2077-4885 |
| Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
| Appears in Collections: | Выпуск 24. Часть 4 : Педагогические науки. – 2024 |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Паноў_НТ_24_Ч4_ПД-146-151.pdf | 204,91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

