Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323468
Title: Гісторыка-антрапалагічны падыход да канструявання зместу школьнай гістарычнай адукацыі ў Рэспубліцы Беларусь: сутнасць і рэалізацыя
Other Titles: Historical-anthropological approach to the construction of the content of school historical education in the Republic of Belarus: essence and realization / S. Panov
Authors: Паноў, С. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::История. Исторические науки
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : РИВШ
Citation: Исторические и психолого-педагогические науки : сб. науч. статей. – Минск : РИВШ, 2024. – С. 146-151. – (Научные труды Республиканского института высшей школы; Вып. 24, ч. 4 : Педагогические науки).
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/323468
ISSN: 2077-4885
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Выпуск 24. Часть 4 : Педагогические науки. – 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Паноў_НТ_24_Ч4_ПД-146-151.pdf204,91 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.