Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321853
Title: Основные тенденции выражения подтекста в российской ТВ-рекламе
Other Titles: Main trends in expressing subtext in Russian TV-advertising / A. S. Litovskaya
Authors: Литовская, А. С.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 317-319.
Abstract: В статье анализируются основные способы выражения подтекста в телевизионной рекламе на российском телевидении за прошедшие пять лет. Делается вывод о роли скрытых смыслов в роликах
Abstract (in another language): The article analyzes the main ways of expressing subtext in television advertising on Russian television over the past five years. A conclusion is drawn about the role of hidden meanings in the videos
Description: Раздзел ІІI. Аўдыявізуальныя СМІ: ад вытокаў да эпохі лічбавых тэхналогій
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321853
ISBN: 978-985-881-676-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
317-319.pdf349,61 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.