Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321820
Title: Анализ работы городских СМИ в Telegram (на примере телеграм-канала «Вечерняя Москва»)
Other Titles: Analysis of the work of urban media in Telegram (using the example of a telegram-channel "Evening Moscow") / V. V. Kihtan
Authors: Кихтан, В. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 192-195.
Abstract: В данной работе обращено внимание именно на телеграм-канал городского СМИ «Вечерняя Москва». Цель данной научной статьи состоит в выявлении специфики работы телеграм-каналов городских СМИ, а также в формулировании оптимальной рабочей модели дистрибуции медиаконтента современного городского СМИ в Telegram. Данное исследование обладает научно-практической значимостью, так как итоговые выводы и данные смогут помочь локальным телеграм-каналам создавать контент, который будет актуален и интересный для аудитории, также поможет привлекать новую аудиторию и рекламодателей для дальнейшего продвижения канала городского СМИ
Abstract (in another language): In this work, attention is drawn specifically to the telegram channel of the city media «Evening Moscow». The purpose of this scientific article is to identify the specifics of the work of telegram channels of urban media, as well as to formulate an optimal working model for the distribution of media content of modern urban media in Telegram. This study has scientific and practical significance, since the final conclusions and data will be able to help local telegram-channels create content that will be relevant and interesting to the audience, and will also help attract new audiences and advertisers to further promote the urban media channel
Description: Раздзел ІІ. Журналістыка ва ўмовах лічбавізацыі медыяпрасторы
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321820
ISBN: 978-985-881-676-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
192-195.pdf313,42 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.