Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321778
Title: Реклама в цифровой медиасреде Китая: инновационные технологии
Other Titles: Advertising in China's digital media environment: innovative technologies / Xu Qi
Authors: Сюй Ци
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Мінск : БДУ
Citation: Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы : матэрыялы 26-й Міжнар. навук.-практ. канф., прысвеч. 80-годдзю фак. журналістыкі Беларус. дзярж. ун-та, Мінск, 14–15 лістап. 2024 г. / Беларус. дзярж. ун-т ; рэдкал.: а. в. Бяляеў (гал. рэд.) [i iнш.]. – Мінск : БДУ, 2024. – С. 612-614.
Abstract: Целью исследования является выявление направлений, обеспечивающих мультимедийность и интерактивность цифрового медиаконтента, а также изучение применения современных технологий для совершенствования рекламных инструментов в условиях цифровой трансформации медиасреды Китая
Abstract (in another language): The purpose of the study is to identify areas that ensure multimedia and interactivity of digital media content, as well as to explore the application of modern technologies to improve advertising tools in the digital transformation of China's media environment
Description: Раздзел VII. Глабальная прастора камунікацыі
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/321778
ISBN: 978-985-881-676-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналістыка – 2024: стан, праблемы і перспектывы

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
612-614.pdf307,58 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.