Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318812
Title: Technology of advertising perception in the structure of consumer behavior
Other Titles: Технология восприятия рекламы в структуре поведения потребителя / М. Лесниченко-Роговская, Чжан Ли
Authors: Lesnichenko-Rogovskaya, M.
Li Zhang
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 391-395.
Abstract: The article presents the authors' vision on the use of advertising technologies in the structure of the formation of consumer behavior models
Abstract (in another language): В статье представлено видение авторов по вопросу использования технологий рекламы в структуре формирования моделей поведения потребителей
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318812
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
391-395.pdf470,66 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.