Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318809
Title: Актуальные инструменты и каналы интегрированных маркетинговых коммуникаций. Белорусский опыт
Other Titles: Current tools and channels of integrated marketing communications. The Belarusian experience / M. Lesnichenko-Rogovskaya, I. Dobromudrova
Authors: Лесниченко-Роговская, М. В.
Добромудрова, И. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 382-385.
Abstract: В статье представлено видение авторов по вопросу использования интегрированных маркетинговых коммуникаций субъектами хозяйствования Республики Беларусь
Abstract (in another language): The article presents the authors' vision on the use of integrated marketing communications by business entities of the Republic of Belarus
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318809
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
382-385.pdf442,55 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.