Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318806
Title: Специфика маркетинга на рынках развивающихся стран
Other Titles: Specifics of emerging markets marketing / V. Domakur
Authors: Домакур, О. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : V Междунар. науч.-практ. конф., Минск, 4–5 апр. 2024 г. : сб. ст. / редкол.: Н. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 365-369.
Abstract: Данная статья исследует специфику маркетинга в условиях низких доходов потребителей, недостаточной образованности, плохой инфраструктуры, сильного влияния социального расслоения, религиозных представлений, сильного политического влияния, специфических стереотипов проблем перевода
Abstract (in another language): This article explores the specifics of marketing in conditions of low consumer incomes, insufficient education, and poor infrastructure, the strong influence of social stratification, religious beliefs, strong political pressure, some stereotypes and linguistic problems
Description: 4. Маркетинг пульс-2024
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/318806
ISBN: 978-985-7214-85-3
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
365-369.pdf446,53 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.