Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313684
Title: Экспрессивная рамка медиалогики в журналистском тексте
Other Titles: Expressive frame of media logic in a journalistic text / N. А. Fedotova
Authors: Федотова, Н. А.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Журналистика в цифровую эпоху: технологии и методология творчества : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 80-летию фак. журналистики Белорус. гос. ун-та, Минск, 25 апр. 2024 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. В. Беляев (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2024. – С. 483-486.
Abstract: В публикации обобщены исследовательские мнения относительно эмоций как значимого компонента журналистского текста, обозначены возможности и риски этой тенденции для журналистики, выявлены экономические, технологические и поведенческие факторы, побуждающие журналистов использовать эмоции в качестве инструмента
Abstract (in another language): The publication summarizes research opinions regarding emotions as a significant component of a journalistic text, identifies the opportunities and risks of this trend for journalism, and identifies economic, technological and behavioral factors that encourage journalists to use emotions as a tool
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/313684
ISBN: 978-985-881-590-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2024. Журналистика в цифровую эпоху: технологии и методология творчества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
483-486.pdf785,84 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.