Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312398
Заглавие документа: SMM and visual for brands
Авторы: Mikhalychava, M.
Otto, M.
Bystrova, I.
Тема: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Дата публикации: 2024
Издатель: Минск : Институт бизнеса БГУ
Библиографическое описание источника: Бизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 304-306.
Аннотация: This research paper explores the relationship between social media strategies (SMM) and the use of visual solutions to strengthen the brand. This paper analyzes the literature and reviews current research and practices in the field of SMM. Additionally, examples of successful use of visual solutions, such as graphic images, photographs, videos and animations, to enhance the brand image on social media platforms are considered. The work also explores the impact of visual content on user engagement and their perception of the brand. The results of the study reveal the importance of effective use of visual elements in social media strategies of brands. The findings and practical recommendations can be used by marketers and advertising specialists to create attractive and effective SMM campaigns that can form a strong and memorable brand image
Доп. сведения: Секция 4. Тренды маркетинга 2023
URI документа: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312398
ISBN: 978-85-7214-81-5
Лицензия: info:eu-repo/semantics/openAccess
Располагается в коллекциях:2023. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
304-306.pdf331,18 kBAdobe PDFОткрыть
Показать полное описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.