Logo BSU

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот документ: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312398
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorMikhalychava, M.
dc.contributor.authorOtto, M.
dc.contributor.authorBystrova, I.
dc.date.accessioned2024-05-17T07:55:40Z-
dc.date.available2024-05-17T07:55:40Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 304-306.
dc.identifier.isbn978-85-7214-81-5
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/312398-
dc.descriptionСекция 4. Тренды маркетинга 2023
dc.description.abstractThis research paper explores the relationship between social media strategies (SMM) and the use of visual solutions to strengthen the brand. This paper analyzes the literature and reviews current research and practices in the field of SMM. Additionally, examples of successful use of visual solutions, such as graphic images, photographs, videos and animations, to enhance the brand image on social media platforms are considered. The work also explores the impact of visual content on user engagement and their perception of the brand. The results of the study reveal the importance of effective use of visual elements in social media strategies of brands. The findings and practical recommendations can be used by marketers and advertising specialists to create attractive and effective SMM campaigns that can form a strong and memorable brand image
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : Институт бизнеса БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
dc.titleSMM and visual for brands
dc.typeconference paper
Располагается в коллекциях:2023. Бизнес-пульс

Полный текст документа:
Файл Описание РазмерФормат 
304-306.pdf331,18 kBAdobe PDFОткрыть
Показать базовое описание документа Статистика Google Scholar



Все документы в Электронной библиотеке защищены авторским правом, все права сохранены.