Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312251
Title: Marketing in augmented and virtual reality for brands and products
Authors: Khmarenkova, A.
Lutsenko, A.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
Issue Date: 2024
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 339-342.
Abstract: This article is about the use of virtual and augmented reality in brand and product marketing. How these technologies allow companies to create unique marketing campaigns and enhance the consumer experience
Description: Секция 4. Тренды маркетинга 2023
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312251
ISBN: 978-85-7214-81-5
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес-пульс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
339-342.pdf423,07 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.