Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/312251
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKhmarenkova, A.
dc.contributor.authorLutsenko, A.
dc.date.accessioned2024-05-17T07:55:13Z-
dc.date.available2024-05-17T07:55:13Z-
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБизнес-пульс : II Междунар. науч.-практ. студ. конф., Минск, 10 ноября 2023 г. : сб. материалов / редкол.: В. В. Манцурова [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2024. – С. 339-342.
dc.identifier.isbn978-85-7214-81-5
dc.identifier.urihttps://elib.bsu.by/handle/123456789/312251-
dc.descriptionСекция 4. Тренды маркетинга 2023
dc.description.abstractThis article is about the use of virtual and augmented reality in brand and product marketing. How these technologies allow companies to create unique marketing campaigns and enhance the consumer experience
dc.language.isoen
dc.publisherМинск : Институт бизнеса БГУ
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
dc.subjectЭБ БГУ::ЕСТЕСТВЕННЫЕ И ТОЧНЫЕ НАУКИ::Кибернетика
dc.titleMarketing in augmented and virtual reality for brands and products
dc.typeconference paper
Appears in Collections:2023. Бизнес-пульс

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
339-342.pdf423,07 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.