Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/310576
Title: Исследование возможностей интеграции очного и дистанционного обучения при организации повышения квалификации педагогов
Other Titles: Research of the possibilities of integrating face-to-face and distance learning in the organization of development of qualifications of teachers / T. Puchkovskaya
Authors: Пучковская, Т. О.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества : материалы II Междунар. науч.-практ. конференции, Минск, 16 ноября 2023 г. / БГУ, Каф. педагогики и проблем развития образования ; [редкол.: Г. В. Пальчик (гл. ред.) и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – 457-461.
Abstract: В статье описаны особенности и отличительные признаки гибридного и смешанного обучения. Приведены результаты апробации использования моделей гибридного и смешанного обучения при организации повышения квалификации педагогов
Abstract (in another language): The article describes the features and distinctive features of hybrid and blended learning. The results of testing the use of hybrid and blended learning models in the organization of advanced training for teachers are presented
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/310576
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Number, date deposit: № 011619122023, Деп. в БГУ 19.12.2023
Appears in Collections:2023. Диверсификация педагогического образования в условиях развития информационного общества

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
457-461.pdf551,63 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.