Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308371
Title: Важность факторов окружающей среды для корпоративного маркетинга
Other Titles: Importance of environmental factors for corporate marketing / Xie Manyi, Yu. Yu. Rasseko
Authors: Се Маньи
Рассеко, Ю. Ю.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::МЕЖОТРАСЛЕВЫЕ ПРОБЛЕМЫ::Охрана окружающей среды. Экология человека
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Биоэкономика – экономика будущего : материалы ІI Междунар. науч. студен. конф., Минск, 2 нояб. 2023 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: А. А. Королёва (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2023. – С. 174-177.
Abstract: В данной статье раскрывается сущность понятия «маркетинговая среда», рассматриваются ее предпосылки и классификация. В статье также рассматривается влияние и значение маркетинговой среды на корпоративный маркетинг
Abstract (in another language): This article reveals the essence of the concept of «marketing environment», discusses its prerequisites and classification. The article also examines the influence and significance of the marketing environment on corporate marketing
Description: Раздел 2. Устойчивое развитие и экономический рост в условиях развития биоэкономики
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308371
ISBN: 978-985-881-568-4
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Биоэкономика – экономика будущего

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
174-177.pdf256,54 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.