Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308189
Title: Цветовые решения как инструмент позиционирования бренда : аннотация дипломной работы / Транович Ксения Александровна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Ефимова Н.В.
Other Titles: Color Scheme as a Brand Positioning Tool : abstract of graduate thesis / Ksenia A. Tranovich ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Nadezhda V. Efimova
Authors: Транович, Ксения Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – изучить цветовое решение как инструмент позиционирования бренда.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308189
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТРАНОВИЧ КА ffsn an ru.pdf266,25 kBAdobe PDFView/Open
Tranovich KA ffsn an eng.pdf112,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.