Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308188
Title: Интернет-реклама как инструмент продвижения бренда : аннотация дипломной работы / Телица Анастасия Игоревна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Сарна А.Я.
Other Titles: Internet Advertising as a Tool for Brand Promotion : abstract of graduate thesis / Anastasia I. Telitsa ; BSU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Aliaksandr J. Sarna
Authors: Телица, Анастасия Игоревна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель исследования – выявление особенностей интернет-рекламы как инструмента продвижения бренда.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308188
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕЛИЦА АИ ffsn an ru.pdf440,16 kBAdobe PDFView/Open
TELITSA AI ffsn an eng.pdf283,95 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.