Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308179
Title: Продвижение бренда средствами социальной сети Instagram (на примере бренда парфюмерии «AZMIRLI») : аннотация дипломной работы / Новикова Анна Андреевна ; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Екадумова И.И.
Other Titles: Promotion of the Brand by the Social Network Instagram (on the example of the perfume brand "AZMIRLI") : abstract of graduate thesis / Anna A. Novikova ; BGU, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication ; scientific adviser Irina I. Ekadumova
Authors: Новикова, Анна Андреевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Jun-2023
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель данной дипломной работы: выявить особенности продвижения бренда в социальных сетях на примере продвижения бренда парфюмерии «AZMIRLI» в социальной сети Instagram.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/308179
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НОВИКОВА АА ffsn an ru.pdf282,23 kBAdobe PDFView/Open
NOVIKAVA NA ffsn an eng.pdf9,25 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.