Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300690
Title: PR-продвижение учреждений образования в СМИ и цифровой среде
Other Titles: PR-promotion of education institutions in the media and digital environment / I. Dobromudrova, M. Lesnichenko-Rogovskaya
Authors: Добромудрова, И. А.
Лесниченко-Роговская, М. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 375-377.
Abstract: В работе рассмотрены возможности продвижения имиджа и бренда учреждений образования с использованием традиционных и цифровых PR-коммуникаций
Abstract (in another language): The article discusses the possibilities of promoting the image and brand of educational institutions using traditional and digital PR communications
Description: 4. Маркетинг-пульс 2023
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300690
ISBN: 978-985-7214-74-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
375-377.pdf273,38 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.