Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300686
Title: Digital marketing development trends in China
Other Titles: Тенденции развития цифрового маркетинга в Китае / А. А. Ващило, Чжу Чжифан
Authors: Vashchyla, H.
Zhifang Zhu
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 358-362.
Abstract: Since China’s reform and opening up, the country’s economy has been expanding swiftly. In tandem with a substantial increase in per capita disposable income, the aggregate wealth of Chinese residents has been rapidly increasing. Against the backdrop of rapid economic growth and a rising standard of living, the scope of personal investment is also expanding. Nevertheless, the development of China’s economic condition is uneven across regions. As a result of the advent of digital advertising, marketing strategies are constantly being improved. With the advent of 5G, the enterprise marketing environment has also entered a new era of the Internet of everything and the modification of everything. This article discusses the current state and content of China’s digital marketing, as well as its future trajectory
Abstract (in another language): После реформы и открытия Китая экономика страны стремительно растет. В сочетании с существенным увеличением располагаемого дохода на душу населения совокупное богатство жителей Китая быстро увеличивается. На фоне быстрого экономического роста и повышения уровня жизни масштабы личных инвестиций также растут. Тем не менее, развитие экономического состояния Китая неравномерно по регионам. В результате появления цифровой рекламы постоянно совершенствуются маркетинговые стратегии. С появлением 5G сфера корпоративного маркетинга также вступила в новую эру Интернета и глобальной модификации. В этой статье рассматривается текущее состояние и содержание цифрового маркетинга в Китае, а также его будущая траектория развития
Description: 4. Маркетинг-пульс 2023
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300686
ISBN: 978-985-7214-74-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
358-362.pdf284,17 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.