Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300685
Title: Таргетированная реклама как инструмент маркетинговых коммуникаций
Other Titles: Targeted advertising as marketing communication instrument / D. Brui
Authors: Бруй, Д. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации
Issue Date: 2023
Publisher: Минск : Институт бизнеса БГУ
Citation: Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 354-357.
Abstract: Данная статья посвящена современным вопросам и развитию социальных сетей, в том числе в Республике Беларусь и обосновывает актуальность использования бизнесом таргетированной рекламы в социальных сетях в маркетинговых коммуникациях
Abstract (in another language): This article is devoted to modern issues and the development of social media and substantiates the relevance of the use of targeted advertising in social media by business in marketing communications in Republic of Belarus
Description: 4. Маркетинг-пульс 2023
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/300685
ISBN: 978-985-7214-74-7
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2023. Бизнес. Образование. Экономика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
354-357.pdf274,62 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.