Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/300611
Title: | Противоречия и риски развития цифрового образования: кейс России |
Other Titles: | Contradictions and risks of the digital education development: the case of Russia / D. Maltseva, O. Safonova, D. Fedotov |
Authors: | Мальцева, Д. А. Сафонова, О. Д. Федотов, Д. А. |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | Минск : Институт бизнеса БГУ |
Citation: | Бизнес. Образование. Экономика : междунар. науч.-практ. конф., Минск, 6–7 апр. 2023 г. : сб. ст. / редкол.: В. В. Манкевич [и др.]. – Минск : Институт бизнеса БГУ, 2023. – С. 626-629. |
Abstract: | В статье исследуются и классифицируются основные виды цифровых образовательных платформ, проводится анализ их влияния на социализацию и идентификацию современной молодежи, обозначаются противоречия в указанном сегменте, артикулируются стратегии и риски развития цифрового образования в национальной проекции |
Abstract (in another language): | The article explores and classifies the main types of educational digital platforms, analyzes their impact on the socialization and identification of modern youth, identifies contradictions in this segment, and articulates digital education development strategies and risks in the national context |
Description: | 8. Современные технологии бизнес-управления, HR-менеджмента и образования в условиях новой экономики |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/300611 |
ISBN: | 978-985-7214-74-7 |
Sponsorship: | Исследование выполнено за счет гранта Российского научного фонда № 19-18-00115. – URL: https://rscf.ru/project/19-18-00115. |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | 2023. Бизнес. Образование. Экономика |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
626-629.pdf | 279,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.