Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299119
Title: Организация контроля за маркетинговой деятельностью: оценка состояния, пути развития / Алексей Александрович Бондарович ; Институт бизнеса БГУ, Кафедра маркетинга ; науч. рук. Домакур О. В.
Authors: Бондарович, Алексей Александрович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Экономика и экономические науки
Issue Date: 2023
Publisher: Минск
Abstract: Цель : Разработка предложения по совершенствованию организации контроля маркетинговой деятельности в ООО «Процесс Диджитал Эдженси».
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/299119
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Маркетинг. 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бондарович_аннотация.pdf149,65 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.