Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288430
Title: The Social Advertising in China and Belarus: a Comparative Analysis: abstract of master's thesis / Tao Haiyan; Belarusian State University ; Faculty of Philosophy and Social Sciences ; Department of Social Communication ; scientific adviser: Irina I. Kalachova
Other Titles: Социальная реклама в Беларуси и Китае: сравнительный анализ: аннотация магистерской диссертации / Тао Хайян ; БГУ ; факультет философии и социальных наук ; кафедра социальной коммуникации ; науч. рук. Калачева И.И.
Authors: Tao, Haiyan
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ
Issue Date: 30-Aug-2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: This master's thesis aim is to identify common and distinctive features of social advertising in Belarus and China at the present stage and provide a theoretical basis for future scholarly research.
Abstract (in another language): Целью данной магистерской диссертации является выявление общих и отличительных черт социальной рекламы в Беларуси и Китае на современном этапе и обеспечение теоретической базы для будущих научных исследований.
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/288430
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TAO HAIYAN ffsn an eng.pdf108,9 kBAdobe PDFView/Open
TAO HAIYAN ffsn an ru.pdf262,15 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.