Please use this identifier to cite or link to this item:
https://elib.bsu.by/handle/123456789/288055
Title: | Использование блочно-модульной модели при подготовке специалиста в сфере технологий интернет-коммуникации |
Other Titles: | A BLOCK-MODULAR MODEL WHEN PREPARING A SPECIALIST IN THE FIELD OF INTERNET COMMUNICATION TECHNOLOGIES |
Authors: | Шибут, Ирина Петровна |
Keywords: | ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Массовая коммуникация. Журналистика. Средства массовой информации |
Issue Date: | Sep-2022 |
Publisher: | Красноярск : КГПУ им. В.П. Астафьева |
Citation: | Информатизация образования и методика электронного обучения: цифровые технологии в образовании : материалы VI Международной науч. конф., г. Красноярск, 20–23 сентября 2022 г. : в 3 ч. / под общ. ред. М. В. Носкова. |
Abstract: | В статье представлен авторский опыт внедрения в учебный процесс дисциплин, формирующих системное представление о теории и практике актуальной коммуникации в Интернете и основных параметрах профессиональной компетентности современного специалиста в сфере технологий интернет-коммуникации для студентов и магистрантов факультета журналистики Белорусского государственного университета. |
Abstract (in another language): | The article presents the author’s experience of introducing disciplines into the educational process that form a systematic understanding of the theory and practice of actual communication on the Internet and the main parameters of professional competence of a modern specialist in the fild of Internet communication technologies for students and undergraduates of the Faculty of Journalism of the Belarusian State University. |
URI: | https://elib.bsu.by/handle/123456789/288055 |
Licence: | info:eu-repo/semantics/openAccess |
Appears in Collections: | Кафедра технологий коммуникации и связей с общественностью |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Shibut_Krasn_22.pdf | 703,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.