Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284639
Title: Психологическая эффективность рекламы: восприятие рекламных роликов молодежью : аннотация магистерской диссертации / Валентин Владимирович Савин; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Терещенко О.В.
Other Titles: Psychological Effectiveness of Advertising: Perception of Commercials by Young People : abstract of master's thesis / Valentin V. Savin; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Olga V. Tereschenko
Authors: Савин, Валентин Владимирович
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2020
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель настоящей работы – выявление приемов эффективного психологического воздействия в рекламе
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284639
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Савин ВВ ffsn an.pdf273,11 kBAdobe PDFView/Open
SAVIN VV ffsn an eng.pdf111,39 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.