Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284601
Title: Продвижение коммерческих брендов в электронных социальных сетях : аннотация дипломной работы / Диана Валерьевна Сергеева; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Елсукова Н.А.
Other Titles: Promotion of Commercial Brands in Electronic Social Networks : abstract of graduate thesis / Diana V. Sergeeva; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Natalia A. Elsukova
Authors: Сергеева, Диана Валерьевна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – выявление особенностей продвижения коммерческих брендов в электронных социальных сетях
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284601
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СЕРГЕЕВА ДВ ffsn an rus.pdf269,5 kBAdobe PDFView/Open
SERGEEVA DV ffsn an en.pdf9,71 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.