Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284526
Title: Отношение потребителей стран СНГ к белорусским брендам косметики : аннотация дипломной работы / Влада Олеговна Морженкова; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Терещенко М.С.
Other Titles: The Attitude of Consumers in the Cis Countries to Belarusian Cosmetics Brands : abstract of graduate thesis / Vlada O. Morzhenkova; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Maria S. Tereschenko
Authors: Морженкова, Влада Олеговна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Целью дипломной работы является выявить особенности в отношении белорусских брендов для представителей стран СНГ на примере косметических белорусских брендов Белита-Витэкс, Relouis, Luxvisage
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284526
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МОРЖЕНКОВА ВО ffsn an rus.pdf275,46 kBAdobe PDFView/Open
MORZHENKOVA VO ffsn an en.pdf10,36 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.