Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284511
Title: Гендерные особенности восприятия рекламы : аннотация дипломной работы / Дарья Павловна Кобот; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Ефимова Н.В.
Other Titles: Gender Peculiarities of Advertising Perception : abstract of graduate thesis / Darya P. Kobot; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Nadezhda V. Efimova
Authors: Кобот, Дарья Павловна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – описать основные характеристики гендерных образов в современной коммерческой рекламе и определить особенности их восприятия молодёжной аудитории
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284511
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КОБОТ ДП ffsn an rus.pdf267,74 kBAdobe PDFView/Open
KOBOT DP ffsn an en.pdf10,13 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.