Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284506
Title: Восприятие студенческой аудиторией гендерных образов в коммерческой рекламе : аннотация дипломной работы / Елизавета Владимировна Дрозд; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Кириллова А.В.
Other Titles: Student Audience's Perception of Gender Images in Commercial Advertising : abstract of graduate thesis / Elizaveta V. Drozd; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Anastasia V. Kirillova
Authors: Дрозд, Елизавета Владимировна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – выявить особенности восприятия гендерных образов, используемых в рекламе, студенческой аудиторией
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284506
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ДРОЗД ЕВ ffsn an rus.pdf267,69 kBAdobe PDFView/Open
DROZD EV ffsn an en.pdf9,34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.