Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284502
Title: Восприятие социальной рекламы представителями разных поколений : аннотация дипломной работы / Марианна Александровна Горидовец; БГУ, факультет философии и социальных наук, кафедра социальной коммуникации; науч. рук. Калачёва И.И.
Other Titles: Perception of Social Advertising by Representatives of Different Generations : abstract of graduate thesis / Maryiana A. Harydavets; Belarusian State University, Faculty of Philosophy and Social Sciences, Department of Social Communication; scientific adviser Iryna I. Kalachоva
Authors: Горидовец, Марианна Александровна
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Общественные науки в целом
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Социология
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Abstract: Цель дипломной работы – раскрыть восприятие социальной рекламы представителями разных поколений
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/284502
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Социальные коммуникации. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ГОРИДОВЕЦ МА ffsn an rus.pdf445,36 kBAdobe PDFView/Open
HARYDAVETS MA ffsn an en.pdf287,97 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.