Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/282909
Title: QR-код і яго выкарыстанне ў адукацыйным працэсе
Other Titles: QR-code and its use in an educational process / K. D. Kushel
Authors: Кушаль, К. Д.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Народное образование. Педагогика
ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
ЭБ БГУ::ГРАМАДСКІЯ НАВУКІ::Мовазнаўства
Issue Date: 2022
Publisher: Минск : БГУ
Citation: Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего : материалы междунар. науч.-практ. конф., посвящ. 85-летию со дня рождения проф. Л. А. Муриной, Минск, 22–23 марта 2021 г. / Белорус. гос. ун-т ; редкол.: О. В. Проскалович (гл. ред.) [и др.]. – Минск : БГУ, 2022. – С. 310-314.
Abstract: Сучасны адукацыйны працэс уключае ў сябе шэраг інавацыйных сродкаў, методык навучання і адукацыйных тэхналогій. У дадзеным артыкуле разглядаецца магчымасць укаранення QR-кода ў адукацыйны працэс па беларускай мове ў 5-м класе сярэдніх агульнаадукацыйных устаноў, апісаны магчымасці QR-кода як тэхналогіі для стварэння сучаснага адукацыйнага асяроддзе, якое забяспечвае індывідуалізацыю, дыферэнцыяцыю і нагляднасць навучання. Прапанаваны віды працы па выкарыстанні QR-кода
Abstract (in another language): Modern educational process contains a number of innovative methods, training methodology and educational technologies. In this article is shown the possibility of using QR-code at the 5th grade on the lesson of Belarusian language in an educational process of secondary educational establishment, is described the possibilities of QR-code as the technology for creation modern educational space, which provides individualization, differentiation and visualization of educational process. Kinds of work for prohibits QR-code are suggested
Description: Секция 5. Языковое/литературное/риторическое образование как способ ценностного самоопределения обучаемых
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/282909
ISBN: 978-985-881-270-6
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:2021. Аксиология филологического образования в контексте подготовки педагога будущего

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
310-314.pdf368,23 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.