Logo BSU

Please use this identifier to cite or link to this item: https://elib.bsu.by/handle/123456789/281825
Title: ПЕРЕДАЧА ЮМОРИСТИЧЕСКОГО ЭФФЕКТА ПРИ ПЕРЕВОДЕ РЕКЛАМНЫХ ТЕКСТОВ С АНГЛИЙСКОГО НА РУССКИЙ ЯЗЫК: аннотация дипломной работы / Хлоповский А.В. ; БГУ, факультет социокультурных коммуникаций, кафедра теории и практики перевода; науч. рук. Никитенко Т.В.
Authors: ХЛОПОВСКИЙ, А. В.
Keywords: ЭБ БГУ::ОБЩЕСТВЕННЫЕ НАУКИ::Языкознание
Issue Date: 2022
URI: https://elib.bsu.by/handle/123456789/281825
Licence: info:eu-repo/semantics/openAccess
Appears in Collections:Современные иностранные языки (перевод). 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kholopovskij_fsc_ref.pdf420,85 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record Google Scholar



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.